pátek 28. března 2014

Inspirace z mého nákupního košíku- Seitan se svíčkovou omáčkou

Známe to všichni...když nám hoří termíny ve škole nebo v práci, jde všechno stranou. Čas strávený v kuchyni je časem ztraceným a tak bereme zavděk hotovými jídly. Situace je trochu komplikovanější, pokud se snažíme jíst zdravě. Když jsem ve zdravé výživě narazila na hotové jídlo, které stačí jen ohřát, byla jsem nadšená a hned na druhý den jsem Seitan se svíčkovou omáčkou od Sunfoodu vyzkoušela.. A výsledek?

Omáčka je vynikající, nemám proti ní žádné výhrady. Co mě ovšem  (již poněkolikáté, jsem nepoučitelná) zklamalo,byl seitan... Pořád mu nemůžu přijít na chuť :( Kdyby v omáčce byl šmakoun, tofu,robi či cokoli jiného, bylo by to pro mě vždy lepší než tahle varianta.

Cena se pohybuje kolem 52,- Kč. Vzhledem k tomu, že sklenice vám vyjde na 2 obědové porce, je to cena víc než dobrá.

K omáčce se skvěle hodí jáhelný knedlík nebo těstoviny. Velkou výhodou je, že jídlo stačí jen ohřát a je hotové za 5 minut, což je skvělá úspora času.

Pokud vám seitan chutná, je toto jídlo dobrou volbou.  Pokud ne, ani svíčková to nezachrání :)

Jak jste na tom se seitanem vy? Chutná Vám? Vyzkoušeli jste tuto omáčku?

1 komentář:

Děkuji za vaše komentáře :)