neděle 8. září 2013

Květáková pizza

Určitě jste se s tímto jídlem již setkali. Je prakticky na každém foodblogu:) A tak jsem se i já odhodlala tuto pizzu vyzkoušet. Na tomto receptu je mi sympatické to, že se nemusí používat mixér, kterým by se musel syrový květák posekat na kaši. Pokud dobrý mixér jako já nemáte, určitě tento postup  také oceníte. K samotnému výsledku- název pizza je podle mě hodně nadnesený, do pizzy má skutečně daleko.Nicméně s pečivem je to vynikající večeře,která stojí za vyzkoušení.

Co potřebujeme? (2 porce)

  • 1 malý květák
  • 2 stroužky česneku
  • 2 vajíčka
  • sůl,pepř,čerstvou bazalku
  • kvalitní kečup
  • kvalitní šunka
  • sýr
Květák si uvaříme v osolené vodě. Jakmile je měkký, rozmačkáme ho v míse vidličkou na kaši. K rozmačkanému květáku přidáme vajíčka, prolisovaný česnek, sůl a pepř. Vzniklé těsto si rozetřeme na crisp potřený olejem (popř. na pečící papír rozložený na plechu,pokud nemáme mikrovlnnou troubu s funkcí crisp). Pizzu dáme péct na crispu asi na 15 minut (v troubě na 30). Jakmile je korpus předpečený, potřeme ho kečupem a poklademe šunkou,sýrem a čerstvou bazalkou. Poté dáme pizzu dopéct asi na dalších 15 minut.Podáváme teplé,nejlépe s celozrnným pečivem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :)